Gubbajävel rent ut sagt!

Och så var man hemma ifrån Kalmar som var den mest onödiga resan idag. Vid Kunskapsnavet gick allting bra tills det att min "mentor" kollade en extra gång på mitt födelsedatum (efter att jag disskuterat med henne ett bra tag om utbildning) och kom fram till att jag är för ung för att läsa på komvux. Jag får inte börja läsa där förens i Juni då jag har passerat första halvåret efter att jag fyllt 20 år.Jag som för det första inte har sovit på hela natten och sen ansträngt mig för att ta in allting hon sagt blev snabbt irriterad och bestämde med henne att jag skulle höra av mig till henne i sommar istället.
Jag och mamma gick runt lite i Kalmar eftersom bussen inte gick tillbaka till Öland förens halv 12 och jag var klart vid kunskapnavet vid halv 11. Förutom att jag höll på att kräkas var 5 minut så blev jag påkör av en permobil, bakifrån, med en surgubbe bakom ratten. Tur för honom att jag var/är så trött som jag är för annars hade han åkt på en redig utskällning. Jag menar visst, han kan inte hjälpa att han är gammal och så men, hur instabil får man lov att vara? Jag menar han är ju inte helt bakomflödet eftersom han tillgavs en permobil någon gång under sitt liv. Nej, usch jag blev riktigt förbannad och min fotled gör fortfarande ont. Inte ens ett förlåt fick man. Gubbajävel rent ut sagt! men men, nu vet jag hur det känns att bli påkörd av en permobil iaf och jag kan råda er att hoppa åt sidan när en sån kommer i full fart emot er!

Nu ska jag göra som min kära Katti gör vi mina fötter! Jag ska snarka, hörs när vi hörs, butterpust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0