Från blått till svart

Ni små kikare som hänger med min blogg vet säkert vid det här lagret att jag nästan har som beslutsångest när det gäller design och header. Nu har jag gjort om igen och denna gång från blått till svart. Jag tycker det blev snygg men jag undrar redan nu hur lång tid det kommer ta innan jag gör om allting igen. God morgon föresten. The Hills sesong 2 spelas på tv och jag ska snart byta skiva till sesong 3. Jag vill verkligen ha sesong 4 i födelsedags present.
Prinsen(katt) ligger i min byrolåda och sover medans Katti ligger vid mina fötter och snarkar. Mitt hår står åt alla håll men jag mår bra :). Undrar gör jag om vad som händer idag? Jag vill börja gymma eller kanske friskis och svättis(gotlandstyle) Behöver verkligen få bort extra fettet jag har på magen. Jag tycker det är mysigt och mer för mig av mig själv att älska men man vill ju lixom också se så där strandstrålande ut i bikinin i sommar. Sen skulle det inte vara fel att få tillbaka konditionen heller. Tyvärr så har jag inte råd att vara nyttig än så det får fortsätta så här som det gör ett tag nu.


Hörs senare mina lovers Pussna!




Bästa dagen i mitt liv men samtidigt den jobbigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0