Eftersom att ...

Eftersom att jag vaknade så sent som jag vaknade så kan jag inte sova nu överhuvud taget. Det är sjukt jobbigt för jag är as hungrig just nu, Det känns som om magen vrider sig men jag tänker inte äta någonting. Ska ner till köket och fylla min vattenflaska och dricka mig mätt på vatten! 



Ibland när jag är ensam brukar jag tänkte på vad livets mening är! Är det verkligen meningen att man som 19 åring skall vara arbetslös och bo hos sin mamma för att man inte har råd att bo ensam eller tillräckligt med arbetserfarenhet för att få ett jobb? Jag vill bo ensam jag vill ha mitt eget hem, jag flyttade inte hemifrån när jag var 16 för att flytta tillbaka när jag nu är 19. Jag gick inte på gymnasiet i 3 år för att vara arbetslös!
Varför styr pengarna en så fruktansvärt mycket? Jag tycker det är skit att pengarna ska få "bestämma" om man skall må bra eller dåligt.  Jag är så trött på att må dåligt av ekonomiska skäl.
Norge är drömmen som måste bli sann, Om jag är kvar i Sverige den 28 februari så hoppar jag från Ölandsbron!


Kommentarer
Postat av: Jen

oh! youre nuts! hoppa? haha.

2009-01-13 @ 15:25:24
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0