Dont wanna do it again!

Hej på er.
jag är fortfarande kvar hos min Mika spika som just nu inte är hemma. Snart kommer min Mr Q hit och ska umgås med mig tills det är Mika kommer hem igen. Denna helg har varit min bästa på riktigt länge och jag börjar känna harmoni i mitt liv. Men jag ska försöka inte bli för harmonisk för sist jag blev det rasade marken under mig och jag föll hårt. Dont wanna do it again! Men jag har börjat förstå vilka mina riktiga vänner är och jag älskar dom mer än livet. Dom finns där för mig trots att jag kan vara ett riktigt svin, för det kan jag!


Jag och Mika Spika för herrans många år sen! (gissning 2006)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0