Åkte ifrån Visby


Väntar på bussen i Oskarsh. Gotlandsfärjan i bakgrunden!

Sent blev det idag. Åkte ifrån Visby vid kl5 och skriver här nu efter att ha slappat här hemma ungefär en timma. Resan var lång och mellan alla bussbyten hann jag frysa tårna av mig.Väl framme i mörbylånga möttes jag av min mamma och en stor varm jacka. Jag hade bara min tunna kappa på mig som alltid. På ett sett är det skönt att vara tillbaka på Öland men samtidigt är det påfrestande eftersom jag vet att jag inte har någonting att göra här. 
 
Imorgon skall jag upp tidigt och åka in till stan för att ha ett möte på kunskapsnavet. Hoppas allting går jätte bra och att jag får reda på vad jag behöver göra för att få läsa design.

Jag saknar honom i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0