Medeltida korsett?

Therese ringer till sin pojkvän och säger:

"Kan du komma över och hjälpa mig. Jag har ett jättepussel som jag inte klarar."

Hennes pojkvän frågar: "Vad ska det bli när det är färdigt då?"

Therese säger: "Enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp"

Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne.

Hon släpper in honom och visar honom alla pusselbitarna på bordet.

Han suckar djupt och säger:

Nu tar vi en kopp kaffe..... sen stoppar vi tillbaka alla Corn Flakes i paketet.

Hahaha, jag har så dålig humor!





Tillbaka från Promenixen är jag iallafall. Det var skönt att komma ut men fy fan vad jag får ont i ryggen när jag går långt. Jag har aldrig haft en bra hållning och jag vet inte hur jag ska få en? Sitter jag rakt får jag ont i ryggen på en gång, tips?
Kanske ska köpa en sån medeltida korsett?  Nu håller jag på att bränna en skiva iallafall med bra musik som jag ska lyssna på högsta volym och extra mycket bas när jag ska städa.

Jag vill in till Kalmar ikväll och festa loss, full som stryk och vakna upp hos någon jag inte vet vem det är! :D Dröm!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Just det, fika vill jag göra snart!!! Du får pallra dig in till stan någon dag!

2009-02-21 @ 18:05:00
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Nea.

Du kollar väll min bästaste bästa väns gästblogg? XD

2009-02-21 @ 18:09:30
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Astrid

bra blogg du har

2009-02-21 @ 18:11:06
URL: http://astrilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0