Shit happends when you party naken

Då har jag sett klart på Filmen, och jag måste säga att jag egentligen inte är ett fan av sånna här filmer men jag fastnade totalt och tårarna sprutade med jämna mellan rum och frustrationen bara ökade. Filmen var verkligen gripande! Tycker absolut att om ni får chansen att se den så skall ni ta den.



Nu så skriker Chris i mina högtalare som vanligt. Läste att han lämnat in sig själv hos polisen och fick borgas ut för 50 000 dollar, för misshandel på Rihanna?! Well well, shit happends when you party naken, som min vän brukar säga! Han sjunger fortfarande som en Gud och hans utseende is to die for!
Vad ska jag göra nu? Tiden försvann när jag kollade på film så inget ringade till GF blev det idag, men jag går nog ner dit imorgon istället. Det är ju trots allt bara 15 minuter härifrån! Ska gå förbi konsum med då tror jag, Lång pomenad! Love it.

Funderar på att färga håret!!

Kommentarer
Postat av: Mika

ahaa, I told you so! :D

Tur jag sa att du skulle köpa den ;)

2009-02-12 @ 00:58:24
URL: http://zyxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0