Sanning det!

Hej hopp i snömansland.
Fy fan för grått väder, man blir helt grå och dyster själv. Jag vill ha sol sol sol och blå himmel! Vad händer idag? Syster ringde mig och frågade om jag hade vin kvar och självklart har jag det, nu är frågan varför hon undrade för det fick jag inte reda på ?! Ska snart sätta på musik och börja med mina 50 armhävningar 50 situps och 50 cykelövningar och efter det så ska jag gå ut och gå en timma.  När jag kommer hem får jag inte slappna av heller för då måste jag diska och städa, livet är ju underbart när man har egen lägenhet ...!

Pratade med therese igår och det samtalet var väldigt intressant. Vi pratade om livet i största allmänhet och när har man egentligen levt klart för att vara redo att stadga sig? Therese börjar känna att det kanske är dags, men hon är ju bara 21. Jag känner att jag har långt kvar. Jag menar jag har inte testat på allting jag vill och jag har defenitift inte levt klart mina onenightstands. Sanning det! Jag vill ha gjort allting innan jag väljer en att leva med. Och jag har som sagt långt kvar.
När tycker ni att man har levt klart, finns det ett sätt att bli klar med singel livet?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh tack :)



Till ditt inlägg, man känner ju när man är klar med det livet och vill in på seriösare.

Ibland kan man ju vilja ha förhållanden, men man är nästan säker på att det aldrig kommer att hålla, och man vet att man inte vill t ex gifta sig med just den.



Man känner ju när man träffat den rätte :)

2009-02-21 @ 15:30:45
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tror nog man levt klart när man säger ja i kyrkan! tror inte du?

2009-02-21 @ 16:08:51
Postat av: Therese

DU har rätt. Alexsandra..Man vet ju när man träffat denna rätte .. Å mirran DU kommer göra bloggsucces om du gör sånna här inlägg indiiiidd

2009-02-21 @ 16:10:00
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle
Postat av: Ellie

Sv Elin : Jo det är klart jag gör det men om man säger ja, så säger man ja för att leva med denna person i resten av sitt liv. Och då menar jag verkligen resten av sitt liv tills döden skiljer dom åt. Många tar det som ett ja, resten av mitt liv tills jag hittar en annan ja, därför undrar jag verkligen när är man redo?!



T.ex jag har kännt 100 gånger att jag verkligen vill ha ljusare hår men in the end färgar jag det endå svart hela tiden!? man vill ha det för studen men vill man ha det för resten av sitt liv?

2009-02-21 @ 16:11:57
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det har du rätt i det med.

Men jag vet att denna personen är den rätta för mig att skapa en framtid med, att skaffa barn med. Annars hade vi aldrig gjort det.

Därför vet jag ju att han är rätt för mig. För stunden eller för evigt (vilket jag tror :))

2009-02-21 @ 16:13:59
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Aw vad gullig du är! Men det är samma sak där, du vet när du vet! Fast aldrig fel att bara chansa. Blir sårad eller bli lyckligast i världen.

Jag kan säga att jag har blivit sårad ett hundratal gånger, men nu är jag fasen lyckligast i världen,så det är fasen värt är smärta.



Tänk, snart har jag min son eller dotter i mitt liv som kommer att förgylla mina dagar och det kommer definitivt vara värt allt!



En sak leder till en annan, jag tror stenhårt på ödet. Om det kommer något dåligt så blir det något bra utav det. Allt sker av en mening. Så chansa på :)

2009-02-21 @ 16:32:52
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0