NAACP-galan



På torsdagskvällen hölls den årliga NAACP-galan i Los Angeles. Prisceremonin hyllar afroamerikaner i nöjesbranschen och gästades av bland andra Halle Berry, Sean "Diddy" Combs och Jennifer Hudson. Den misshandelmisstänka artisten Chris Brown fanns dock ingenstans att skåda.


Eftersom Chris regerat på topplistorna under det gångna året och så sent som i november utnämndes till Årets manliga artist på American Music Awards, var 19-åringen en av förhandsfavoriterna till priset även på NAACP-galan.  

Men det var innan han pekades ut som misstänkt till misshandeln av flickvännen Rihanna. Juryn valde att istället vända sina blickat mot Jamie Foxx och lät honom bli Bästa artist.  


Bland de övriga vinnarna märktes Rosario Dawson (Bästa kvinnliga huvudroll för "7 pounds"), Taraji P. Henson (Bästa kvinnliga biroll för "Benjamin Buttons otroliga liv") och Jennifer Hudson, som fortsatte sitt segertåg från förra helgens Grammy-gala när hon belönades med priser för Bästa nykomling och Bästa album.

Artikel tagen från : http://starlounge.msn.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0