Med mitt vin som vanligt

Då sitter man här med ett vinglas i handen och en ciggarett i den andra, undra jag hur jag lyckas skriva med båda händerna på tangentbordet. Magiskt. Fick precis reda på att min syster ska in till kalmar och festa, hagga! Jag blir antagligen kvar i min lägenhet med mitt vin som vanligt. Pengar pengar pengar, Jag hatar pengar!

Nej, jag ska göra mig fin från top till tå sen ska jag ställa mig på mitt vardagsrumsbord och skaka röven av mig till i love the way she moves!



Hörs säkert när jag är dyngrak! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0