Jag vill allt möjligt

Cykeln är min bästa vän, racecyklade ner till Ica och köpte cigg till mig och bröd till mamma! Fick låna pengar av henne, Tack!  Nu kan jag slappna av igen. Blev fan svättig av den lilla rundan så jag ska ta och hoppa in i duschen och bara stå där och låta vattnet rinna. Jag älskar att duscha. Pratade med Therese i telefon med och jag kanske åker till Gotland på fredag för att söka massor med jobb inför sommaren, men jag vet inte riktigt än! Får se! Hoppas det blir av iallafall. Just nu vet jag inte vad jag vill med mitt liv, jag vill allt möjligt. Jag vill bli skådespelare, designer, dagisfröken, kontorslisa, jobba med djur, jobba med äldre, servitris, PR-person, Jag vill bli allmöjligt. Men det enda jag är just nu är arbetslös!

Jag är så frustrerad. Jag vill se trailerna till The Hills sesong 5 men inga klipp fungerar på youtube. Mina vänner kan se dem men inte jag? Det måste var något fel på mitt internet eller någonting, för jag får inte fram någonting när det kommer till youtube. Jag blir avensjuk avensjuk.


Hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0