Its a rich mans world!

Jahapp nattuggle smultron. Här sitter jag med mer afro runt huvudet än afroman i afrika. Om jag endå hade råd att rakpermanenta det så hade jag dött av glädje vilket inte hade varit så kul. Men endå! Imorgon hoppas man på att vakna rik som ett svin så jag kan börja betala av skulder (som jag har över öronen) och investera en båtresa till Gotland samt köpa Therese födelsedagspresent. Om jag kommer iväg till Gotland så kommer det inte vara för nöjes skull. Nepp, jag ska söka jobb till jag spyr. Visst ska man fira med ett glas vin med eftersom att en vän fyller år imorgon. Men resan är en jobbsökar resa! Jag hade velat åka upp till stockholm och söka jobb med men det kostar så jävla mycket att ta sig dit från Kalmar( iallafall om man är fattig som jag). Its a rich mens world! Drömmen hade varit en 2:a på södermalm med ett kontokort proppar med pengar och en fin sommar stuga på Tofta. Meeeeeeeeeeen det kan jag se mig i stjärnorna efter.



Nej, skit ner er jag ska se på film. Pussna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0