Jay-Z och Beyoncé Knowles har gift sig?!



Hur kan jag ha missat att min älskade Beyonce och Jay-z har gift sig? Jag menar HALLÅ det går ju inte att undankomma, eller jo tydligen. Jag har missat det helt och hållet. Dom gifte sig tydligen förra fredagen i NewYork. Cermonin var privat och endast nära och kära fick delta. Jag vet inte om detta är sant men hallå hallå hallå ELLIE, HUR KAN JAG HA MISSAT DET. visste ni om det? Jag är helt totalt tom på ord.Några av gästerna var Beyoncés föräldrar Tina och Matthew Knowles, hennes syster Solange, Destiny's Child-medlemmarna Kelly Rowland och Michelle Williams och deras gemensamma vän Gwyneth Paltrow.


26-åriga Beyoncé och 38-åriga Jay. Det var på tiden!



Efter 6 år tillsammans har dom äntligen (tydligen) bestämt sig för att ta ett steg till och jag är så glad ifall att detta är sant. Jag tycker att dom är så sjukt fina tillsammans, ( inte utseende messigt för Jay-z, hmm ja just ja!) Perfekta båda två! Underbart!


Nej nu ska jag bumsa i säng. Imorgon blir det förhoppningsvis tidig promenad med mamma?!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej jag tycker iaf personligen att det inte finns någon ursäkt alls för att misshandla någon så brutalt, visst om det var ett lätt slag i stundens hetta men man slår inte någon så sönder och samman utan att vara medveten om vad man gör.. Tycker därför det är så sjukt att det finns dem som öppet säger att hon frtjänade det osv :s att beyonce och jayz hade gift sig hade jag också helt missat så helt ensam var du inte om det ;p

2009-02-21 @ 00:53:36
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: sannie

hoppas du får en fin dag idag :3

händer något speciellt nu i helgen?

2009-02-21 @ 09:20:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken sjukt stor han jay-z har!! haha

2009-02-21 @ 14:31:34
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0