Hmm! Jag är trög!

This world can leave us any day.
But my love for you will never go away.
You are my angel.
I dont wanna go to sleep cause you are like a dream.



Här sitter jag som en nattuggla, trodde jag skulle sova men så var inte fallet. HAHA! ( Jag är trött, dålig humor)
Jag har gjort om min blogg IGEN! Jag ska försöka låta den vara nu för jag är nöjd men jag får se hur länge det håller i sig. Utanför fönstret så åker lastbilarna förbi gånger 100. Kyckling till Svenska folket.
Har pratat med massa vänner från Gotland idag och jag saknar saknar saknar min ö! Jag vill tillbaka men det är så sjukt svårt att få tag på jobb där nere och jag behöver ett jobb. Imorgon ska jag på promenad. Tror nog jag går förbi GF och lämnar in min meritförtäckning som jag tänk göra i en vecka nu. Hmm! Jag är trög!



Loving you is easy cause you are beautiful

Kommentarer
Postat av: Bea

Fin header du har

2009-02-20 @ 02:20:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Hittade din blogg hos Kenza och jag måste säga att hit kommer jag att komma fler gånger. Din blogg är hur fin som helst och kul att läsa! :-)

Kram

2009-02-23 @ 10:48:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0