Hej

God eftermiddag! Hur mår ni idag? Jag mår bara bra, lite trött i huvudet bara men sån är jag. Igår storstädade jag hemma och nu ser det iallafall okej ut här. Ska fortsätta snart. Jag vill ha det så rent att man skulle kunna operera på mitt golv. Kliniskt!

Jag undrar var mina H&M grejer tog vägen?! Har inte fått något postavi om att dom är här, och det var en månad sen jag beställde mitt nattlinne och mina skor! Konstigt.

Well well, MAT?!  Jag is mycket Hungreylicious! Pussna!



Ostbågar hade varit en dröm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0