Fettistisdagen is here!

Fettis tisdagen är här men jag ska då inte fetta mig idag för jag fettade mig inatt så det räckte. När min syster slutade jobb så kom hon förbi här och då åt vi semlor som mamma hade bakat. Mums. Kollade på film ( Mamma Mia) och sen somnade vi som små barn halv 5 på morgonen.




Idag måste jag städa hela min lägenter från top till tå. Det är smutsigt överallt trots att jag faktiskt damsuger och torkar alla ytor varje dag. Förstår inte hur det kan bli så här. Well well.  Ska försöka bli inspererad till ett mer intressant inlägg senare idag.


Hörs när vi hörs, pussna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde ju aldrig bli skitigt hemma hos dig när du har bott hemma hos mig:p

2009-02-24 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0