Facebook fynd


Allmänt söt jag på Janus uteservering. You got to love me! Senare denna kväll blev jag nerslängd i en pool/dam på en annan nattklubb! BLÖTT! Då var jag rasande, nu skrattar jag åt det!


Fick för mig att jag skulle leka pinuppa en kväll! hmm!


Min allra bästa vän i hela världen!  Therese, my partner in crime!


Therese nr 2 som jag älskar av hela mitt hjärta! Du ställde upp när alla andra försvann!


You know you love me!


45 grader är det ute när denna bild är tagen i somras i turkiet men med AC så blir det rätt så kallt.(inte) therese kände att hon var tvungen att ha på sig mössa och halsduk. Well well, shit happens when you party naked!


Facebook fynd, fy fan vad jag saknar turkiet när jag ser dessa bilder. Alla sjukt roliga minnen jag har är ju bara för underbart! Om jag fick leva om mina 3 månader där så hade jag utanproblem levt dom exakt som jag gjorde i somras! Trots alla problem så hade vi sjukt kul. Jag är så glad att jag fick spendera min tid där med dom jag var där med. Absolut dom bästa i hela vida världen! Minnen minnen minnen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas nu du får en underbar dag och en jätte bra ny start på veckan! Ha det bäst :)

2009-02-09 @ 20:46:43
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahah du är så bäst..älskar ALLA bilderna.

de e vi .

2009-02-09 @ 20:50:40
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0