Bryta det deprimerande mönstret

Shillevippen, här är jag som vanligt, hemma efter att ha varit i väg på möten och träffar och bilfärd och gud vet vad. Skönt att bryta det deprimerande mönstret iallafall.  Jag har fullständig ångest över vad, hur jag ska göra med lägenhetsflytten, Ska jag flytta till eget eller ska jag avvakta. Hade planerat att flytta till min syster som bangade ur i sista sekund. ÅNGEST!
well well, Jag ska äta mat och lyssna på Chris, sen blir nog alltid lite bättre får man hoppas.

Jag hatar att allting kör ihop sig 2 dagar innan my B-day! WHYYYY!

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: maggie curie

A kanske det..

2009-02-04 @ 16:51:14
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Pleeease, sök lägenhet i Kalmar, finns många lägenheter för ungdomar som faktiskt soc kan fixa åt

dig t ex, jag vet en etta som kan bli ledig, min kompis ska nämligen flytta, hon kanske kan skriva över den på dig med en gång :)

2009-02-04 @ 20:52:49
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0