Alla hjärtans dag! URK

Alla hjärtans dag är kärlekens dag, men vad fan gör man om man inte har någon kärlek då? Jo, då bjuder man hem syster och bakar massa, lagar god mat och ser på film. Det kommer bli en toppen kväll. Ska snart ner till affären och möte upp henne och handla lite som vi behöver ha hem hit. Fan att jag inte har vanliga kanaler på min TV för ikväll går det säkert någon as bra kärleks movie.



Alla hjärtans dag, en dag för dom förälskade att bli mer förälskade.
Alla hjärtans dag, en dag för dom ensamna att känna sig mer ensamna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0