Stress

Hej.
hann inte skriva ett enda inlägg igår men Oj vilket härlig dag jag hade. Middagen hos Cina på kvällen var något extra. Maten var så himla god och hela inredningen i hennes hem var rena dröm indredningen. Och det som satte pricken över iet var ju hennes golden Nadja som jag förälskade mig i. Jag har alltid velat ha en golden!
Nu har jag knappt tid att skriva nu med för jag ska iväg och jobba alldeles nu och jag KOM PRECIS PÅ ATT JAG INTE FIXAT HÅRET! aah shit.

Vi hörs senare och då med lite bilder från idag med! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

2009-12-19 @ 12:28:47
Postat av: Mims

Svar till: anonym!



Det pendalar mellan 50-90 nu när jag inte skriver så aktivt. För några månader sen var det långt över 100 varje dag =)



Hade varit roligare om Du inte frågade anonymt!

2009-12-19 @ 16:22:13
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0