Snart är tomten här

God morgon!
Här sitter jag trött som attans och tänkte bara skriva lite om vad jag har för planer idag. Eller först och främst så vill jag bara skriva att jag skriver för min skull och ingen annans. Så ni som fått det om bakfoten, ni vet nu. Anyho. Nu snart så ska jag iväg till jobbet, det är jag som öppnar och stänger idag. Hoppas på mycket folk nu sista söndagen innan jul! Sen är det halvt planerat att jag ska iväg till Öland och göra musik men det är fortfarande luddiga planer. Jag hoppas på det iallafall för sjunga är det bästa jag vet!

Nu ska jag däremot göra mig iordning för jag är som sagt nyvaken.
Önskar er en fin dag med mycket snö!


En gamal jul bild från 2007 som jag tycker är hur mysig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0