Så de kan gå!!!

Hello bloggen.
Sitter hemma hos Johanna och är relativt kissnödig. Ute har snö blivit regn men jag hoppas som attan att det inte blir en massa slask nu. Vi tog en halv lång promenad tidigare till Berga och handlade lite gott att frossa i oss.


Jag: Kan inte jag skriva ett snabbt blogg inlägg?
J: Jo gör de du.
Jag: men jag ska bara tvätta händerna först för jag är helt kladdig. Jag vet hur irriterande det är när jag tar på min mus och någon har varit där med lotion.


HAHAHA! Det kom inte riktigt ut som jag ville. Jag menade förstått datormusen och handkräm!






Snart ska vi se Bridget Jones dagbok. Det ska bli mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0