Så är det..

BLÄÄÄ va jag hatar regn när det egentligen skall snöa. Det är en av alla anledningar till varför jag inte tycker om att bo här. På Öland snöade det inte heller. Jag vill ha snö till jul. Ska fan flytta till jokmok alltså.  Som sagt så regnar det och jag hoppas det slutar tills det att jag skall iväg till jobbet för jag är inte så värst sugen på att cykla i regn.




Har funderat ett tag på att börja med en bild blogg mer än en textblogg. ska testa ett tag och se vad jag tycker. Börjar ikväll efter jobbet. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0