Love

Tävlar hos Kenza för en The hills box.



Varför? Lauren Conrad är en av mina inspirationskällor och jag fastnade speciellt för hennes personliga stil, redan i Laguna Beach som var hennes första reality serie som The hills blev uppföljaren till. Jag har tvingat min syster många gånger att se the hills med mig, ibland samma avsnitt flera gånger på rad. För mig är det nyttigt att se att det inte bara är ens eget liv som är fyllt med drama bland vänner och familj utan att de är rätt så vanligt bland alla. Sen ska vi inte prata om kläderna och stilarna man inspereras av. God bless fashion! Utan Lauren hade jag nog haft lika dålig klädsmak nu som jag hade för 5-6 år sen. Man lär sig också hur man kan hantera vissa situationer utan att bidra med drama. Man gör bara tvärtemot va dom gör i serien :D!



The hills påminner mig om tiderna då jag lärde känna mig själv och de hade varit grymt kul att få ha boxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0