Im am flying my heart is taking over the world is flashing by! Higher!






Så min stil, i love Chic!!


Det enda jag saknar är dom där långa benen. Jag har packat klart och jag sitter och små sjuger till higher - Erik Grönwall. Grymt mysig låt! Kanske skulle gå och lägga mig istället för att sitta här och pipa. Imorgon ska jag upp redigt tidigt och åka bussen i 6 helvetes timmar till Stockholm! YES!
Ska möta upp Channa i centralen och åka vidare till henne för att äta smörgåstårta. Det kan man ju inte tacka nej till, inte jag iallafall. Sen ska jag vidare till Jakobsberg och Jeanette. Jag kan inte förklara hur skönt det ska bli att komma hem igen, iallafall i några dagar. Jag saknar min stad! Hoppas bara jag hinner med alltig jag vill. Känns som om det kommer bli lite stressigt. Jag vill flytta upp nunununu!

Jag kommer inte anstränga mig med bloggandet när jag är uppe i sthlm, som vanligt! Men det får ni som läser min blogg stå ut med. Under nyår har man inte tid med datorer iallafall. Och om jag inte skriver mer detta år så önskar jag er alla ett lyckligt slut på 2009 och en lycklig början på 2010.

happy new year bitches♥!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Vad gullig du är! Detsamma till dig, det vet du! Ja, vi kan väl försöka att ses???

En kaffe och lite skitsnack :)

2009-12-30 @ 01:52:04
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0