Happy new year!

Jag är så sjukt lycklig just nu. Jag är i mitt älskade Stockholm och hos vänner som betyder. Ikväll är det nyårsafton och jag har ennu ett år att se fram emot. Det gånga året är historia! Nu ska vi åka ner till centrum och köpa raketer till ikväll. Jag kanske hittar något fint och nytt att ha på mig men det tvivlar jag på. Har 3 st outfits med mig så jag klarar mig om jag inte hittar någonting. Igår träffade jag min älskade Channa och jag älskar henne verkligen! Hon är en av dom bästa människorna jag känner!


Jag kommer antagligen inte att skriva mer idag så jag hoppas att ni får en grymt bra kväll med nära och kära.
Gott nytt år en sista gång så hörs vi nästa år!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hör av dig när du kommer tillbaka!



Love you! Gott nytt år!

2009-12-31 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0