Glans över vita skogar

Hej bloggen!
Här sitter jag och stirrar ut genom fönstret, det snöar! Vaknade för ett tag sen av ett meddelande från min vapendragare Therese. Hennes lilla bebis sparkar vilt i magen hade hon fått höra nu när hon varit på ultraljud. Jag kan inte förstå att min bästa vän har en lite plutt i magen. Det är häftigt men endå så himla läskigt. Jag ska ju bli moster förbövelen.
Annars hade jag tänkt äta lite frukost och kolla på Ellen på tv. Den bruden får mig alltid att apflabba. jag måste plugga mer på islamprovet och sen kanske jag tar mig en härlig kall promenad i blåsten. Man måste njuta nu när snön är här, den kommer ju tyvärr bara en gång om året, om ens de!

Nej frukost, Ellen, plugg och promenad. Ha de fint!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det är helt okej med mig, lite trött och seg bara. Vad ska du göra idag då?

2009-12-17 @ 12:41:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo snön kommer dock bara en gång om året;)

2009-12-17 @ 13:29:00
URL: http://enadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0