Firande




Lite halvt Lucia klädd måste man ju vara på självaste Lucia. Vet inte riktigt var jag vill se Lucia om jag vill se de i domkyrkan här i stan eller i Mörbylånga kyrka. Det blir troligen här i stan med tanke på att Nadine är på väg hit och jag tror inte hon vill åka tillbaka till Öland när hon kommit fram. Hade planer på att göra musik idag men jag får inte tag på Qviberg så jag vet inte riktigt hur detta ska gå till. Tiden börjar ta slut med! Ska försöka få tag på honom efter Lucia som är vid 4 här i stan. Nu är Nadine här och vi ska snart åka iväg.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är något skumt färg fel på första bilden. :s

2009-12-13 @ 15:01:25
Postat av: Mims

Svar till anonym:

Jag har gjort den svart vit =)

2009-12-14 @ 12:42:25
URL: http://lovelife.se
Postat av: mona

snyggt... =) du kan din grej ;)

2009-12-16 @ 16:17:14
URL: http://tanom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0