En snabb 2009 lista

Snodde denna lista från Kenza och jag var bara tvungen för det var så rolig.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gör alltid nya saker men jag började jobba på underklädes butiken Triumph här i Kalmar. Hyr en förstahand lägenhet, pluggat upp lite av mina betyg.. det är det jag kan komma på nu.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Öhm, nej.. Kommer inte ens ihåg vad jag gav för nyårslöften men iår ska jag ge löften som jag kan hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, faktiskt, 2 st och några bekanta. Riktigt mysigt. Ska fira nyår med en av dom :) !
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, på så sätt har jag haft tur iår!
5. Vilka länder besökte du? Jag har bara hållt mig till Sverige detta år vilket jag lovade mig själv förra året då jag var i Turkiet i 3 månader.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer jobb och en fräsch lägenhet i Stockholm!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget, det blev helt tomt i huvudet nu faktiskt
8. Vad var din största framgång 2009? Jag blev fastanställ och fick ett första handskontrakt!
9. Största misstaget? Aldrig ett misstag, alltid en lärdom!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  Nej, jag har inte varit sjukt eller skadat mig allvarligt en enda gång detta år (peppar, peppar..)
11. Bästa köpet? Verkligen allting jag köpt iår. Och året är inte slut än :D!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skor och kläder, ingen vill gå i trasiga skor!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Mycket har gjort mig glad detta år. 2009 Har varit ett bra år!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Singel Ladys utan tvekan, Poker face, empire state of mind, Higher och HUR många till som helst!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har inte varit ledsnare men jag har varit mer frustrerad än tidigare år. P-stavens fel!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat och brytt mig om att bredda min bekantskap här i Kalmar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre frustrerad :D
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med min familj hos min syster på Öland. En väldigt lugn och stilla julafton.
19. Blev du kär i år? Nej, och det var nog det enda nyårlöftet jag höll kom jag på nu. Jag lovade mig själv att fokusera på mig och endast mig i 2 år. One more to go!
20. Favoritprogram på TV? Simpsons utan tvekan, sen har vi ju Navi cis och Christine, GG och vänner. Skulle kunna leva på dom serierna! 
21. Bästa boken du läste i år? Jag har faktiskt inte, FY SKÄMS, läst någon bok iår. Ska börja läsa en nu bara för det! Har 3 dagar på mig!
22. Största musikaliska upptäckten? Mig själv, häähä!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja faktiskt en rosa telefon men baterit var värdelöst
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag önskar mig sällan massa saker men, när jag väl önskar mig något så brukar jag få det jag önskat.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Missade sista bussen in till stan så jag satt med en vän hemma i min lägenhet och pimplade vin. Sen somnade vi. Jag minns att jag skrattade precis innan jag somnade så det var en bra födelsedag :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt egen, jag vet inte om man kan kalla mig bohemisk, nej det kan man inte men jag tycker om färger och gärna lite typ mormor kläder :P!
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj och mitt liv
30. Vilken kändis var du mest sugen på?  Som alltid, jag är sällan sugen på kändisar men i början på året var det ofcourse ChrisB men, jag fick avsmak efter allting med misshandeln. Sen har jag faktiskt inte fokuserat på killar överhuvud taget. Fråga min syster hon vet vad jag tycker om killar! (haha)
31. Vem saknade du? Jag saknar faktiskt min vapendragare, Therese!
32. De bästa nya människorna du träffade? Johanna Nylander rakt av!





Jag är glad över att vara jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaaw :D love ya! <3

2009-12-29 @ 10:18:43

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0