Dan före doppare dan!

God morgon (jag vill inte vara vaken!)

Gäääsp helt ärligt alltså. Fan va jag inte vill vara vaken just nu. Vill gosa ner mig i sängen igen för det var varmt och skönt där. Åker mot jobbet om ungefär en timme. Så nu ska jag göra mig iordning för sista dagen innan julafton. Känns bra men endå tråkigt för sen går det tillbaka till slapptiderna. Längtar så tills våran butik får en annan lokal! Annars så ligger snön kvar här i Kalmar och min nya klocka sitter fint på min arm (skjut mig zzZZzZz), efter jobbet har jag som jag skrev igår cirka en timme på mig att leta reda på vad jag skall köpa till Berndt i julklapp. Good Luck Chuck!

Nu däremot så ska jag klä på mig och fixa frillan så jag ser något mänsklig ut. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0