Arg

Jag har helt och hållet glömt bort att det är andra advent idag! Vad är det som har hänt med mig egentligen. Jag är inte mig själv längre. Jag och många i min närhet börjar misstänka p-stave jag har i min arm. Jag har varit arg och irriterad sen i april och jag är trött på det nu. Jag är nästan aldrig glad längre, bara irriterad och fnäser till för minsta lilla. Bla bla orka.
Jag kan inte sluta spela bad romance med gaga alltså. Den låten har satt sig ordentligt.

Imorgon är det jobb som vanligt och jag vill egentligen över till öland och rota i nadines källare efter min julgran? Tror nämnligen att det är där.


frihet!

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jag har glömt bort både första OCH andra advent.



Inte visste jag att det var idag? Tror det är för att man börjar bli gammal och man glömmer helt enkelt bort alla roliga dagar man tyckte var så speciella som barn.

2009-12-07 @ 01:41:30
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0