- "Ett glass rött tack"

Just nu sitter jag och kollar en massa med möbler på internet. Har hittat en del som jag tycker är läckert. Sen får man ju se om det blir något av det eller inte. Annars väntar jag på alla bilder som håller på att laddas över till mig från igår. Ska nog ta mig en Shake och sen slänga mig i sängen och kolla på en film. JAG ÄR SÅ SEG IDAG. Här är lite bilder från igår:


Hela familjen, Nadine(som har solat och är brunare än mig, FAN) Jag Liza Mom Och Berndt. Så heta alltså.


Jag Drack rövin igår. Riktigt gott faktiskt. Kanske ska byta ut vitt mot rött?


Syskonkärlek? Inte riktigt kanske men endå.


Måd och Kenneth, Verkligen mysiga människor. Och riktigt trevligt hade vi =)


Det är inte ett riktigt kalas om inte mina miner är bjudna!


Klänning Gina-tricot Kofta-MOM Strumpbyxor-Citygross =D Va jag inte söt igår?


Sen badade vi..



Happy Happy Hapyy..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas du har haft en trevlig helg! :)

2009-08-16 @ 16:03:20
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: sandra "piik"

det såg inte fel ut med ett kvällsdopp!

2009-08-16 @ 16:09:21
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: Nadine

Är jag full eller?? =)

2009-08-16 @ 19:36:17
URL: http://moulinrougee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0