bloggtorkar.

Jag har verkligen tappat lusten med det här att blogga just nu..Iallafall så mycket som jag brukar. Varje gång jag skriver det här så får jag tillbaka suget så man får ju hoppas på att det hjälper denna gång med. Annars vaknade jag precis, är dö trött. Var hos Mika igår och myste med henne. (Therese ringde nu och jag glömde bort att jag skrev blogg så jag satte mig vid tven och kollade på family guy. Wellwell) Imorgon ska jag hjälpa Mika att måla om i hennes lägenhet.



Hörs när vi hörs om vi hörs!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maoulin

nejnej, sluta inte =D Jag gillar din blogg! =)

2009-08-02 @ 14:01:56
URL: http://mycherryworld.blogg.se/
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Nej Mireille, du ska inte sluta blogga :)

2009-08-02 @ 14:02:41
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0