Up up and away



Som ni ser så sitter jag och lockar håret.  Inte det roligaste som finns men det blir snyggit. Ser också att jag måste färga mitt hår svart igen för det börjar tappa färg och bli mer mörkbrunt igen. Jag tycker det är fint men löshåret är fortfarande svart så svart ska de vara! Annars ska jag och Mom åka in till stan för att uträtta lite ärenden. Försäkringskassan och komvux ligger på listorna idag. Kanske Citygross med vi får se. Jag mår tiptop (om det nu är någon som undrar)..

JAG SAKNAR MITT LILLA LIV PÅ GOTLAND!

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0