Underbar kväll.

God morgon alla underbaringar. Hoppas ni mår bra idag. Jag har lite smygande huvudvärk faktiskt men, det är det värt. Kvällen igår var helt otrolig bra! Mycket skratt och himla god mat. Historier berättades och Oj så kul alltså. Är jätte glad att jag blev bjuden. Mitt i natten var det dag för att bada med. Jag hade ju inte med min badkläder men all går att fixa..Sen vägrade jag gå upp för det var typ 40 grader i badet med 20 i luften.. Underbar kväll.

Idag då? Händer det någonting överhuvudtaget idag? Well i dont think so. Det är skönt. Jag ska kolla lite möbler och liknade som jag ska köpa när jag fårpengar. Spännande tycker jag..

Vill också att min syster ska vakna så hon kan skicka över alla bilder som togs igår. Jag tog inte ett enda kort med min kamera. FY SÅ DUMT!

Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg du har :)

2009-08-16 @ 13:14:13
URL: http://brunettalma.blogg.se/
Postat av: Ellinore

hej:) har du bloglovin ?

ska vi lägga till varandra där :)?

bra blogg btw ;)

kram<3

2009-08-16 @ 17:50:42
URL: http://allinorah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0