SMÅ GLIN!

Puh, varför blir det aldrig klart. städning och massor med små plock hela tiden. Och det blir nästan bara stökigare. Jag förstår mig inte på detta. En annan sak jag inte förstår mig på är ONÖDIGA SMÅ GLIN SOM INTE KAN LÄSA ELLER RESPEKTERA ANDRAS ÖNSKAN! Jag vill inte ha massa fula äckliga reklam kommentarer om bloggar jag inte bryr mig ett piss om! Jag blir bara grymt irriterad. Ska det vara så svårt att läsa. Jag gjorde till och med texten RÖD, så den inte ska missas. USCH!
Annnnnnars så börjar jag trivas i mitt rum faktiskt. Det ska till en hel del smeck fortfarande men det börjar bli lite Mireille över de hela och det gillas. Sitter förövrigt och fyller i lite papper som jag ska skicka iväg..

Hörs senare. PUSS!

Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Hoppas du har haft en bra dag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-08-17 @ 22:02:24
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0