Respekt



äntligen, fan att det alltid ska krångla med inloggningen. Ska alldeles snart ta en dusch för jag luktar usch men jag har faktiskt inte orkat idag. JAG ÄR BAKIS. Har tänkt sätta mig och plugga lite matematik faktiskt. Skulle behövas tror jag, få igång hjärnan lite. Ska ju på lektioner imorgon. Annars, jag har sett hela sesongen av CampCurtis. Rätt så interssant faktiskt. No do not always mean no - no means try harder.

Nu ska jag ta en dusch. Plugga lite matte och ta hand om mina kläder.


Edit: Jag gillar inte den nya statistikmätaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0