Öland idag

Hej!
Inget bad idag med tanke på att det spöregnade förut. Min telefon har dött med så jag kan inte få tag på någon och ingen kan få tag på mig. behöver ha tag på jobbet eftersom att jag inte vet när jag börjar imorgon?! Frågan är när jag ska åka hem. Skulle mamma komma över och hämta mig eller ska jag ta bussen?! Det är frågan..
Jag har sån sjuk mensvärk för er som är intresserad av det. USCH i dont like. Men nu ska jag fortsätta se på film.

Är väldigt slö så vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0