Nothing else i can say!

Så där ja, Nu har jag damsugit hela lägenheten och tagit en dusch. Och all negativitet rann av mig. Tror att jag är på dåligt humör för att dom flesta jag umgås med är  "det fulaste ordet jag kan komma på"! Alltid negativa till mina ideer och säger en sak men gör en annan. Jag är inte en människa som man kan trampa på. Men ibland tar jag lite för mycket skit utan att tänka på det. Jag som alla andra är värd det bästa som finns att få. SÅ ÄR DET BARA!

Solen skiner och jag har inte varit ute än?!.. Skulle nog ta en promenad faktiskt.  

Kommentarer
Postat av: Nanna

Bra att du står upp och säger ifrån! Du är vacker, smart och ska vara stolt över dig själv!



Har söndagen blivit bättre?



KRAM!

2009-08-02 @ 17:31:35
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: mariaelisabeths'

i like you header :D

2009-08-02 @ 17:58:44
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0