Mår ni bra?

HEJ! Jag är lite stressad nu, Ska möta Mika på Citygross om 20 minuter och jag har fortfarande inte ätit något, det får bli en shake. Shoppade som sagt lite tidigare idag, det blev två par skor ett par är för små. Måste lämna tillbaka :( ÅH JAG VILL INTE dom är perfekta, men jag får inte igen dragkedjan BLÄ! FuskPälsväst CHEK,(det är inte mord om man har ihjäl sitt gossedjur). Lite smink hit och lite grejs dit så va jag klar för idag! Har inte hittat hälften av det jag skulle ha. men men kan lägga upp lite bilder när jag kommer tillbaka från CityGross. Nu måste jag skaha en shake och sen åka.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Weronika

Trist att de var för små :(

2009-08-25 @ 20:57:18
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0