Löning och godnattning

Aah, Lönlovers! Alla som fått lön idag kommer ha ett extra storl leende på läpparna imorgon. På tal om imorgon så ska jag och mamma på lite äventyr. Ska försöka hitta höst skor samt pälsväst och en snygg kappa och sen kanske att jag köper klädstången på IKEA, jag vill jag vill jag vill men är det lönt? Jobba ska jag göra med vid två till sex, sen är frågan om jag ska träna eller shoppa? Ska iallafall möta upp Mika när hon slutar jobbet vid åtta och storhandla med henne och mamma. MYSIGT! Jag älskar att jag har fått lön.  Bara mina pengar MINA MINA MINA! Känns bra att jag slitit för dom och inte haft lite reklam på min blogg! ;) you know what im sayin´ haha. är helt sär i huvudet vilket betyder att jag ska sova nu.


Hörs imorgon.. Tjingeling som Lillis brukar säga!

Kommentarer
Postat av: laila

Godnatt :)

2009-08-25 @ 02:49:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0