Kanske sista doppet

Shillevippen.
Strålande dag idag och jag ska alldeles snart åka iväg med mom och Johanna för att bada i hagapark. Så mysigt. Fick reda på att jag kommer bli rikare på lördag vilket inte är så tråkigt. Det tråkiga är att jag säljer pianot som jag har så mycket minnen med, riktigt goda minnen. Men thats life. Någon annan får nog mer nytta av det än jag har nu.
Iallafall. Nu ska jag som sagt åka iväg och bada. men vi hörs senare och förhoppningsvis med massor av fina kort på mig =)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hjälp!

Jag har kört fast... Min bloggdesign ser ut som en påse skit. Skulle du vilja ge lite små tips och råd?

2009-08-20 @ 17:08:32
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0