Jobb och sen mys med vänner


Måste färga håret svart igen, börjar tappa färgen! (jag är glad men ser helt cp ut på bilden haha men lite söt)

Nu ska jag dra iväg till jobbet. Jobbar tröjan med den lilla kronan är på och håret är fixat. La inte ner något speciell tid på det idag så det ser ut som det gör haha =) Efter jobbet blir det som sagt hem till Eric för jag har inte hört något annat än det.. Ska bara hoppa på rätt buss så jag inte kommer hem. Har inte lärt mig vilken buss som går vart än. Hörs på mobilen eller något sånt. Ha en dunder bra dag babes.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Varsigod! :) Vad har du för skoj för dig ikväll?

2009-08-28 @ 13:39:42
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 14:16:57
Postat av: R onja

HHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!



(HJÄLP!)

Okej, det här är inget spam meddelande det är bara så att jag behöver all hjälp jag kan få att hitta den perfekta 18-års presenten till min bror!

Är det någon som har minsta lilla idén så äre bara att gå in på min blogg tuesbelle.blogg.se och langa en kommentar!



Uppskattar det verkligen!

puss



tuesbelle.blogg.se

tuesbelle.blogg.se

tuesbelle.blogg.se

2009-08-28 @ 14:35:11
URL: http://tuesbelle.blogg.se/
Postat av: Monkey



hoppas du får en kul kväll söt :)

2009-08-28 @ 17:55:22
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: adina

du passar bra i svart hår!

2009-08-28 @ 21:14:52
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0