Ingen god morgon

God morgon.
Vaknade och kollade på klockan 10,02. URK är så trött alltså och kattungarna gör mig irriterad för dom försöker äta upp mina ängla vingar. ÅH IRRITERANDE! Jag ska ta en dusch för snart kommer soffan och pallarna. Härligt med en riktig soffa! Ska bara köpa tyg och klä om den också för GRÖN soffa vill ingen ha(och dom som vill de har ingen smak)!

Sen är det jävligt irriterande med alla inkompitenta jävlar som inte fattar att JAG BRYR MIG INTE OM NI HAR TÄVLIGAR ELLER INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0