Im still inlove with... NEJ!


(målade nytt igen, fint med mörkrosa)

Åh, jag har ont i magen. För mycket godis och för mycket glass! När blev jag en sån här som äter godsaker hela tiden? FAN! Från och med imorgon är det back to endast diet drickande och en måltid(sparris). Börjar ju snart träna på Friskis och svättan regelbundet med vilket ska bli så jävla skönt. Måste bara köpa mig en Mp3 så jag kan hamna i min egna värld. Jobbar imorgon och ska snart lägga mig i sängen för jag är dö trött. Har inte mycket mer än så att skriva just nu.

Night night sleep tight underbaringar.

Kommentarer
Postat av: simone

såå vacker är du :)

2009-08-28 @ 13:10:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0