Give me more

PUH! Hemma och jävligt svättig ska ni veta! Cyklade som Jesus när han går på vatten.. Sjukt bra! Jobb dagen har varit segsnabb och det är trögt när det blir så men, jag har haft kul. C är ju tillbaka och det känns riktigt kul att allting är som vanligt men ingenting är som förr =)! jag har LÄNGTAT hem till GG hela dagen och snart ska jag mysa ner mig i sängen och bara NJUTA AV GG! Först ska jag duscha och sen laga mat för jag är hungrig. BALLE jag glömde mina kakor på jobbet, det suger verkligen för jag köpte som bara för att jag skulle ha och kunna smaska i mig när jag kollar på GossipGirl! Anyway! DUSCH, MAT & GG! LOVELY!

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

2 månader nu :D

haha fyfan va söt du är! TACK :D



KRAM

2009-08-06 @ 00:25:14
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0