Cry med Rihanna

Vet ni vad jag älskar att göra ibland. Jag älskar att lyssna på heartbroken musik, sån musik man sitter och lyssnar på när man blivit dumpad eller när någonting hemskt har hänt för att man ska må ännu dåligare än vad man redan gör. Ända skillnaden är att jag är GLAD just nu! Min lön är på väg till mitt konto och jag kan stolt säga till mig själv att jag har varit grymt duktig som tjänat ihop min första 5 siffriga lön. Men det kommer inprinsip säga POFF och sen kommer den vara borta. HATAR RÄKNINGAR! Annars sitter jag och små äter på de lilla av naturgodiset jag har kvar. Har ingen lust med bilder heller vet inte varför. Känner mig ful som vi tjejer kan göra ibland.. Imorgon funderar jag på att åka in till stan tidigt för att först åka förbi skolan och kolla upp vad det är för böcker vi skall ha och sen måste jag ha höst skor och en höst jacka. Köpte en sjukt mysig STOR vit halsduk på indiska idag MYSPYS visar upp en annan dag. Hittade världens mysigaste kuddar där med. USCH LÅNGT INLÄGG!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0