Burgerking smakar illa!




Jag är så färglad =)  (tröja och chinos från GinaTricot och sjal och mössa från H&M väska från Ellos)

Nu är vi hemma igen och mina fötter STINKER! Fattar inte hur dom kan lukta så jävla illa alltså. Ska ta en skönt och behövligt fotbad snart. ANYWAY, försäkrningskassan är cp och mer än så tänker jag inte skriva. Jag har köpt ett 3 månaders kort på F&S till att börja med och ska gå på en prova på vecka nu (haha löjligt bra).Och gräbbsen är ju inte LIIIITE snygga där alltså. YUMMYUMM! Sen har jag även köpt en soffa och två typ fotpallar fast endå sittpallar. Jag pallar inte! SÅ FINT. Ska klä om soffan för den är GRÖN! Men grönt är skönt HAHA! har tråkigt nej nu ska jag fixa fotbad.


Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

mysigt med fotbad!=)

2009-08-17 @ 16:23:22
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0