Torsdag | Det är inte så konstigt

Lauren vägrar att komma på Heidis bröllop

"The Hills"-stjärnorna fortsätter att vara ovänner


Som Starlounge tidigare rapporterat kommer Heidi Montag och Spencer Pratt gifta sig på lördag. En som dock inte kommer att närvara är Lauren Conrad.  

- Hmm, förmodligen inte, svarar "The Hills"-stjärnan på frågan om hon tänkt dyka upp.

Trots en färsk återförening mellan de gamla ärkefienderna verkar det alltså inte som att bröllopet kommer att bli någon dans på rosor vad det gäller försoningar.

En som däremot valt att svälja sitt ogillande av bröllopsplanerna är Heidis mamma Darlene Hegelhoff, som enligt E! kommer att vara en av de 110 gäster som ser paret byta ringar i Pasadena på lördag.

Bröllopsceremonin blir parets andra på mindre än ett halvår. I vintras reste paret till Mexiko för att gifta sig. Dessvärre hade de glömt en viktig detalj - vigsellicenserna. Giftermålet saknade därför laglig verkan.

Artikel från : http://starlounge.msn.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0