Torsdag

Grattis Nadine på 23-årsdagen, Hipp hipp HURRAHURRAHURRA



Hojt. Valborg och allt idag ju, Härligt väder och jag mår toppen. Vaknade alldeles för tidigt idag så jag vet inte hur jag ska klara av denna dag/kväll/natt som jag har planerat för mig. Jag ska göra stan om jag så ska göra den själv. Vägrar sitta hemma idag, men Q är på G så det verkar gå vägen, Det enda hinder jag har nu är att mitt legg har gått ut och mitt pass är borta. Lite panik i brallan men det är ingenting som inte löser sig till ikväll och om det inte löser sig så kommer jag knarka i mig sömntabletter och sova tills jag vaknar!

Jag vill in till Kalmar och köpa mig den blommiga klänningen från Gina.T för jag har ingenting att sätta på mig till ikväll. Ett par lila eller gröna strumpbyxor och ett par nya klackisar hade inte suttit så fel heller. Får se vad jag hinner med och inte. Nej nu ska jag leta reda på mitt pass.



Hörs när vi hörs. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0